Pracownik Biura Obsługi Klienta
Szukamy pracownika działu Biura Obsługi Klienta.
Twój zakres obowiązków:
-
jako pracownik Biura Obsługi Klienta będziesz odpowiedzialny za kontakt z klientami i pracę z dokumentacją sprzedażową. Do głównych Twoich zadań należeć będzie obsługiwanie bieżących zamówień krajowych i zagranicznych. Wsparciem na początku Twojej pracy będą Pracownicy Działu Sprzedaży. Otrzymasz również wszystkie niezbędne szkolenia dotyczące aplikacji oraz standardów Obsługi Klienta. Pracujemy stacjonarnie od poniedziałku do piątku, zgodnie z grafikiem od 7 do 15 lub 8 do 16,
-
obsługa klienta B2B – telefonicznie i online,
-
wystawianie dokumentów sprzedażowych, magazynowych, transportowych, dot. wywozu towarów,
-
budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji handlowych,
-
współpraca z innymi działami firmy.
Nasze wymagania:
-
doświadczenie sprzedażowe,
-
wysoka kultura osobista,
-
kreatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
-
wykształcenie minimum średnie,
-
bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie.
To oferujemy:
-
umowę o pracę,
-
ubezpieczenie grupowe,
-
prywatną opiekę medyczną,
-
pracę od poniedziałku do piątku, w godz. 8-16 (7-15),
-
możliwość zdobycia nowych kompetencji i doświadczeń,
-
szkolenia,
-
przyjazną atmosferę pracy.
Benefity:
-
dofinansowanie zajęć sportowych,
-
prywatna opieka medyczna,
-
dofinansowanie szkoleń i kursów,
-
ubezpieczenie na życie,
-
zniżki na firmowe produkty i usługi,
-
brak dress code’u,
-
parking dla pracowników,
-
dofinansowanie do karty Multisport.
Czujesz, że to oferta dla Ciebie? Swoje CV prześlij na adres: praca@postal.pl
Prosimy również o dołączenie do aplikacji poniższej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego obecnie lub w przyszłości przez Postal Steel Group Polska Sp. z o.o. (zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997r., Dz. U. z 2002r., nr 101, poz. 926 z póź. zm.)”.
Czytaj więcej