Dodaj Postal na pulpit
Dodaj
Współpraca

Zasady współpracy

We współpracy, czy to z dostawcami, czy z odbiorcami, stawiamy na komunikację. Słuchamy, rozmawiamy i uzgadniamy, bierzemy odpowiedzialność i odpowiedzialności wymagamy. Trudności rozwiązujemy wspólnie – jesteśmy otwarci na sugestie i zmiany.

Większe możliwości, szybszy rozwój i oczekiwane efekty.
Razem będzie raźniej.

Współpraca z dostawcami

W kooperacji z dostawcami kierujemy się prostymi zasadami. Jedną z nich jest dążenie do obopólnej korzyści – chcemy, by zadowolona była każda ze stron. Zgodnie z polityką naszej firmy:

  • składamy jasne, zrozumiałe zapytania ofertowe,
  • przy ocenianiu ofert pod uwagę bierzemy: politykę cenową, jakość produktów, terminowość,   
  • nastawiamy się na cykliczne zamówienia – zależy nam na stabilnej produkcji, gwarantującej stałą dostępność towarów,
  • kładziemy nacisk na rozwój i możliwość nieustannego powiększania oferty,
  • gwarantujemy regularny kontakt z przydzielonym opiekunem ze strony Postalu, wpływający na dobrą, przejrzystą komunikację pomiędzy firmami, 
  • zakładamy bliską współpracę marketingową,
  • aby poprawić i przyspieszyć komunikację wykorzystujemy elektroniczny obieg dokumentów (e-faktury),
  • wprowadzamy wspólne oznaczenia produktów firmy,
  • zapewniamy pełną poufność danych,
  • kompleksowo współpracujemy z działem logistyki.

Chcesz zostać naszym dostawcą? Wyślij nam wiadomość na zakupy@postal.pl

Współpraca z odbiorcami

Współpracując z odbiorcami, chcemy, by każda transakcja kończyła się satysfakcją. Naszą – z powodu dobrze zrealizowanego zamówienia, klientów – w wyniku błyskawicznej dostawy. Mając na celu obustronną korzyść, oferujemy:

  • intuicyjną ścieżkę zakupową – chcemy, by proces składania zamówień był możliwie najprostszy, 
  • natychmiastową realizację zamówień – wszystkie produkty z naszej oferty mamy na magazynie, 
  • profesjonalną pomoc – pracownicy biura obsługi klienta odpowiadają na każde, nawet najbardziej szczegółowe pytanie,
  • szeroki asortyment towarów – na bieżąco reagujemy na potrzeby i oczekiwania klientów, dostosowujemy ofertę do ich wymagań
  • możliwość planowania zakupów – dzięki przechowalni produktów klienci naszej platformy B2B z łatwością mogą planować zakupy w dłuższej perspektywie czasowej,
  • opcję tworzenia wielu kont dla pracowników jednej firmy – materiały dla danego przedsiębiorstwa mogą być zamawiane przez różne osoby.

Dla naszych kontrahentów przygotowaliśmy dwie platformy sprzedażowe – strona bonmario.com przeznaczona jest dla klientów indywidualnych, b2b.bonmario.com odpowiada potrzebom przedsiębiorców i większych firm.

"Na ścieżce przedsiębiorczości upór w dążeniu do celu jest najważniejszy"
Aliko Dangote

Najczęściej zadawane pytania

Proces składania zamówień składa się z kilku prostych czynności:

  1. Znajdź produkty, które Cię interesują i kliknij przycisk: „Dodaj do koszyka”,
  2. Gdy wybierzesz wszystkie produkty, które Cię interesują, przejdź do koszyka – kliknij na jego ikonę. Sprawdzisz tam, czy na liście zakupów znajduje się wszystko to, czego potrzebujesz.
  3. W następnym kroku zaznacz przycisk: „Przejdź do kasy”. W tym miejscu możesz zalogować się na swoje konto lub utworzyć nowe.
  4. Wybierz sposób dostawy. Firmy kurierskie, z których korzystamy to: FEDEX, DHL, spedycja Rohling Suus oraz Pekaes.
  5. Wybierz sposób zapłaty. Dostępne opcje to: szybki przelew internetowy (Przelewy24), płatność kartą kredytową, przelew bankowy, transakcja w systemie PayPal.
  6. Po wyborze sposobu dostawy i zapłaty, zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj jego treść. Następnie złóż zamówienie.
  7. Potwierdzenie zamówienia otrzymasz na adres e-mailowy.

  1. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: Postal Steel Group Polska sp. z o.o., ul. Sowia 6, 62-080 Tarnowo Podgórne, na adres poczty elektronicznej: info@bonmario.com, numer telefonu +48 61 648 28 28 lub przy użyciu formularza kontaktowego.
  2. W reklamacji klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, numer dokumentu sprzedaży, rodzaj i opis zaistniałego problemu.
  3. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 30 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
  4. Towary mogą posiadać gwarancję producenta.
  5. W wypadku towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji oraz czasu na jaki została udzielona jest każdorazowo prezentowana w opisie towaru na stronach internetowych sklepu.

Korzystamy z usług następujących firm kurierskich – FEDEX, DHL oraz spedycji Rohling Suus oraz Pekaes.

Staramy się, by przesyłka dotarła do Ciebie jak najszybciej. Produkty dostępne wysyłamy w ciągu 24 h od otrzymania płatności lub wybrania opcji wysyłki za pobraniem.

Bądź z nami na bieżąco!